"Voor uw rust en rendement."
Meer informatie over

Bent u geïnteresseerd in HRM?

Vul uw contact gegevens in!

    Hoe wij werken

    Wij nemen de tijd om samen met u uw winkel op het gewenste niveau te krijgen. De eerste periode zal intensief zijn. Wekelijks en soms dagelijks zijn wij met meerdere disciplines aanwezig in uw winkel om de huidige stand van zaken in beeld te krijgen. Wij brengen eerst uw administratie op orde en zorgen voor een kloppende weekrapportage. We gaan intensief met u en uw medewerkers aan het werk, waarbij het gehele team de persoonlijke begeleiding en coaching krijgt die nodig is. Het vergt van u dus lef om dit toe te laten en om zelf ook kritisch te durven blijven ! In alles wat wij doen zoeken we ook meteen naar ‘quick wins’; dit brengt ons, maar ook u en uw medewerkers snel in een positieve flow.

    Na enkele weken brengen we gezamenlijk het totale verbeterpotentieel in kaart en gaan we gericht aan de slag. Na verloop van tijd zullen we de aard en de frequentie van onze begeleiding aanpassen aan de situatie. Om een bedrijf een ‘sprong’ te laten maken weten wij uit ervaring dat wij 1 tot 2 jaar nodig hebben, daarna nog een jaar om het bereikte niveau goed te borgen. Na die periode maken we afspraken over verdere ondersteuning en begeleiding. Wij blijven doen waar wij goed in zijn, zodat u kunt doen waar u energie van krijgt !

    Naast deze integrale aanpak kunnen wij onze diensten ook modulair aanbieden; dit varieert van een quickscan op het gebied van winkelprocessen tot volledig interim management.

    Wij werken niet met vaste contracten; we passen onze inzet aan aan uw wensen of de fase waarin uw bedrijf zich bevindt. U mag stoppen wanneer u dat wilt; wij hanteren geen opzegtermijn.

    Onze tarieven zijn marktconform en flexibel; u krijgt waarvoor u betaalt en vice versa.

    © Total control Management & Consultancy
    Design en realisatie: UP2media